هتل های کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش جز هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در جنوب شرقی کیش و در جاده جهان بخش ابتدایی جاده قرار دارد و فاصله فرودگاه تا این هتل آپارتمان 11 کیلومتر می باشد . هتل دارای امکانات لازم برای مسافرین تور لحظه آخری کیش از جمله تلویزیون ، یخچال ، سرویس بهداشتی و مبلمان و حمام می باشد . مسافران تور لحظه آخری کیش می توانند با اقامت در هتل شباویز کیش سفری خوب را تجربه کنند . از دیگر امکانات این هتل لابی ، کافی شاپ ، صندق امانات ، صبحانه رایگان ، تاکسی سرویس و . . . می باشد.

 

 


هتل قائم کیش

هتل قائم کیش هتل 2 ستاره است که در مرکز جزیره کیش واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی قرار گرفته که نزدیک به مراکز تجاری و دریا و همچنین بازار زیتون می باشد این هتل دارای 2 ساختمان نوساز و قدیمی می باشد که بسیار زیبا می باشد و برای کسانی که برای خرید به جزیره کیش می روند مناسب است . هتل قائم کیش دارای اتاق های راحت و تمیز برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و آماده پذیرایی از آن ها است . امکانات هتل از جمله رستوران  ، کافی شاپ ، صندق امانات و . . . می باشد این هتل از نظر قیمت مناسب و دارای کیفیت خوبی  می باشد .

 


 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش هتلی 2 ستاره که دارای 40 اتاق 100 تخت می باشد .این هتل در سال 1376 تاسیس شده است و همچنین در 1389 بازسازی گشته است . قایل ذکر است که این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا و آرام است که برای میهمانان آماده شده است . این هتل دارای اتاق های راحت و مجهز به امکانات لازم می باشد و دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد . هتل فانوس کیش هتلی معروف بین مسافرین خارجی می باشد ، این هتل فضایی آرام و زیبا دارد که از بازارهای های کیش دور می باشد . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به رستوران ، کافی شاپ ، صندق امانات ، باشگاه بیلیارد ، اتاق ورزش ، سالن کنفرانس ، پارکینگ و . . . اشاره کرد . فاصله این هتل تا فرودگاه با خودرو 8 دقیقه است . برای گرشگران تور لحظه آخری کیش که در هتل فانوس کیش اقامت دارند و قصد رفتن  به پارک هنگام را دارند بدانند که فاصله این هتل تا پارک 4 دقیقه پیاده می باشد .

 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش , هتل شباویز کیش , هتل قائم کیش , هتل فانوس کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: